افزایش ظرفیت خمکاری با لوله خمکن cnc اکونومی

به تازگی بسیاری از اخبار در مورد تولید در امریکا با ISM گزارش رشد در ماه آوریل برای سومین ماه متوالی و با گزارش مثبت آینده ماه پس از ماه ما نمی تواند کمک کند اما دیدن همه موارد وجود داشته است. از آینده نگر خود ما ما شده اند دیدن اقتصاد بهبود، مشتریان ما شاهد افزایش حجم، و ما خوشحال برای به اشتراک گذاشتن که این رشد کمک کرده است ما خرید تجهیزات بیشتر می باشد.

در پایان سال گذشته به ما دستور داد یکی دیگر از CNC خم کن لوله برای کمک به ما ظرفیت و توانایی ما را افزایش می دهد و در فوریه ما خدا را شکر که ما آن را دستور داده بود شد. خم لوله CNC ما کمک خواهد کرد ادامه برای خدمت به مشتریان در صنایع غذایی، تهویه مطبوع تجاری، ساخت و ساز، نظامی و نفت و گاز. علاوه بر این، با افزایش ظرفیت و توانایی ما ما نیز قادر به خدمت به مشتریان در داخل و به تازگی به کانادا، سنگاپور و برزیل صادرات.

در استام CNC لوله خم ماشین آلات ما دارای قابلیت های اضافی که برای مخلوط کردن از شعاع خم در همان بخش به خدمات سنتی CNC خم که نشان می دهد تمام خم در بخشی در اطراف شعاع خم همان طراحی مخالف اجازه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات CNC لوله خم شدن ما، به وب سایت ما و به ما را در توییتر به ماندن بگیرید تا به امروز در مورد شرکت و اخبار صنعت.