ماشین آلات برش و سوراخکاری

معرفی شرکت DAMA تولید کننده ماشین آلات برش و سوراخکاری پلاسما

DAMA TECH CO.، LTD، که در سال ۱۹۸۷ تاسیس شد، تولید کننده حرفه ای ماشین آلات برش و ماشین آلات سوراخکاری پلاسما CNC است (CNC Plasma/Flame). در سه دهه گذشته، DAMA به یکی از تامین کنندگان پیشتاز در عرصه ماشین آلات سازه های فولادی تبدیل شده است.

ماشین آلات برش پلاسما CNC شرکت DAMA، با توجه به درخواست مشتری قابلیت سفارشی سازی را دارا می باشند. ماشین آلات برش اریب پلاسما ۵ محوره CNC و ماشین آلات برش لوله اریب پلاسما ۵ محوره CNC نیز در حال توسعه هستند که انتخاب های جدیدی برای کاربرد های برش مورب ارائه دهند.
ماشین آلات سوراخکاری CNC شرکت DAMA، سری DMD، به طور عمده در سوراخکاری صفحات متصل ساختمانی استفاده می شوند. ماشن آلات سری DMD، مدل های مختلفی دارند مانند تک اسپیندل، دو اسپیندل و ماشین آلات سوراخکاری نوع Gantry. ماشین آلات سوراخکاری سرعت بالا DAMA سری HDC، به اسپیندل با سر خنک کننده مجهز شده اند. با انواع مختلفی از سرهای سوراخکاری، ماشین آلات سری HDC، به سرعتی ۲-۴ برابر بیشتر نسبت به سرعت متوسط ماشین آلات سوراخکاری رسیده اند. در همین حال، DAMA جهت توسعه و ساخت ماشین آلات ویژه برای صفحات انتقال حرارت حجم وسیعی از فعالیت ها را آغاز نموده است، به ویژه با تمرکز بر فرایند سوراخکاری، فرزکاری، شیار زنی و غیره … برای لوله در ابعاد بزرگ.