معرفی شرکت LI-HSUN سازنده ابزار تیزکن رومیزی

شرکت LI-Hsun در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد و در اکتبر سال ۲۰۰۳ به پارک صنعتی Taichungبا ۱۶۸۲ متر کارخانه و شرکت نقل مکان کرد. ما همیشه به اصل عملیاتی “به دنبال کیفیت بالا،سودمندی و نوآوری” برای ارائه بهترین خدمات و کالا به مشتریان خود پایبندیم.

تحت تحقیق و توسعه مداوم، یک سری از مراکز برتر و با کارایی بالا CNC، مراکز درج قابل تعویض، مراکز با کارایی بالا، و مراکز روتاری سنگین و غیره ارائه کردیم. بیش از ده نوع از مراکز روتاری عبارتند از: سرعت بالا، سبک، متوسط، استحکام بالا و سنگین. علاوه بر این، ما محور از پیش تعیین شده Z (نوع چشمی و قابل اندازهگیری)، لبه یاب (نوع چشمی و مکانیکی) و لبه یاب سرامیکی کاملا نارسانا را توسعه دادیم.

پس از بیش از سه دهه تجربه غنی داشتن انباشته شده است، متخصص در فن آوری بهبود انجام شده است، همراه با تعهد قوی و تلاش مستمر از کارکنان ما برای توسعه و طراحی یک سری از محصولات تازه نوآورانه، اند در مجموع پایه محکم برای گذاشته لی هسون برای ورود به بازار جهانی است. به صورت تا با چالش های قرن جدید، لی هسون تدریج تحکیم ساختار متقارن از شرکت خود را در جهت افزایش رقابت از محصولات. در همه زمان ها، لی هسون با هدف ارائه کاربران با محصولات برتر و خدمات برجسته. تلاش برای ادامه توسعه محصولات جدید خود را با کیفیت تضمین شده توجه نهایی و بالاترین ما است. لی هسون در حال حاضر انرژی تحقیق و توسعه خود را به تمرین و آسیاب پایان سریع دوباره شربننج ماشین آلات اختصاص داده است.