فیلم ماشین آلات لوله خم کن و پروفیل خم کن

لوله خم کن بدون مندریل

لوله خم کن های بدون مندریل دارای قدرت بسیار بالا و در سایزهای ۲، ۳، ۴ و ۵ اینچ موجود می باشند، قابلیت خم کاری لوله تا قطر ۱۱۴ و ضخامت ۷ میلیمتر را دارا می باشند. این لوله خم کن ها برای خم کاری لوله های سنگین مناسبند و دارای سیستم تنظیم و کنترل دیجیتال برای تنظیم سرعت  میباشند. قطعات الکترونیکی استفاده شده در دستگاه ها برند اشنایدر آلمان می باشند. از مزایای این لوله خم کن ها ، قابلیت خم کاری لوله با کمترین شعاع خم و خم کاری بدون چروک شدگی و دفرم شدن لوله می باشد.

خم کن فرفورژه

از این دستگاه های خمکن جهت خمکاری فرفورژه استفاده می شود که خم هایی بسیار ظریف و با کیفیت ایجاد می کند.

خم کن لوله و پروفیل NC

لوله خم کن ان سی ، دارای ۲ محور می باشد، یک محور فیدر لوله و یک محور خمکاری لوله. دستگاه لوله خم کن NC مندریل دار توانایی خمکاری لوله با ضخامت های بسیار پایین و با کیفیت بسیار بالا را دارد. با توجه به اینکه این دستگاه های خم کن لوله دارای  مندریل می باشند این توانایی را دارند که لوله های با ضخامت بسیار پایین را بدون چروک شدگی و دفرم شدن خم کنند. در سایز مختلفی این لوله خم کن ها موجود می باشند و بزرگترین سایز آنها ۱۱۴ میلیمتر می باشد.

خم کن لوله و پروفیل هیدرولیک

این لوله خم کن ها پرفروش ترین دستگاه های خم کن با پایین ترین قیمت و کیفیت بالا می باشند. دارای مندریل هستند و توانایی خمکاری لوله تا قطر ۳۲ میلیمتر و ضخامت ۲٫۵ میلیمتر را دارند. سیستم فک دستگاه لوله خم کن هیدرولیک بوده و عملیات خمکاری لوله به صورت موتور گیربکس انجام می شود.