CosenHistory

معرفی شرکت COSEN تولید کننده ماشین آلات اره نواری

Cosen در سال ۱۹۷۶ در Hsinchu تایوان به عنوان یک شرکت ماشین ابزار تولیدکننده قطعات تاسیس شد. اگرچه Cosen در آغازکوچک بود، اما یک رویای بزرگ در سر داشت. یک سال کار سخت در مطالعه ماشین آلات اره نواری مثمرثمر واقع شد و در سال دوم تاسیس، Cosen موفق به توسعه اولین خطوط تولید اره نواری دستی خود یعنی MHV-180AE و MHV-230E گردید و بطور کامل آماده تولید و ارائه بهترین سیستم های اره نواری و خدمات به جهان شد. در سال های پس از آن، Cosen به سرعت رشد کرد و تبدیل به یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان اره نواری حرفه ای در سراسر جهان شد.

Cosen امروزه تولید کننده بیش از ۱۰۰ مدل اره نواری از جمله اره نواری دستی، اره نواری نیمه اتوماتیک، اره نواری اتوماتیک، سیستم های اره NC، سیستم های اره CNC در انواع مختلف و در ظرفیت های ۲۰۰mm تا ۲۰۰۰mm است. سیستم اره نواری به طور خاص از ۶ واحد، شامل دستگاه اره نواری CNC، سیستم مخزن bar-feed، سیستم علامت گذاری، سیستم rest-piece، ذخیره سازی long piece و مرتب سازی short piece ساخته شده است. به منظور جلب رضایت مشتریان و تامین نیازهای بازار، Cosen هرگز برای بهتر شدن و ساخت ماشین آلات اره نواری جدیدتر متوقف نمی شود. با سابقه بیش از ۸۲،۰۰۰ دستگاه اره نواری فروخته شده به پنج اقلیم از جمله استرالیا، ایالات متحده، روسیه، آلمان و ژاپن، بازارهای Cosen به بیش از ۸۰ کشور از طریق توزیع کنندگان مجاز صنعت برش فلز گسترش یافته است.

با سه دهه شور و شوق بی پایان به توسعه ماشین آلات اره نواری و تعهد به صنعت، Cosen به ارائه بهترین تکنولوژی دستگاه های اره نواری و تولید محصولات متناسب با تجربه مشتریان خود و ابتکار و نوآوری ادامه خواهد داد.