برش سریع مواد

معرفی شرکت KENTAI تولید کننده ماشین برش سریع مواد

شرکت KENTAI در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد و به طور عمده در دو حوزه ماشین آلات برش و ماشین آلات تیزکاری تیغ اره فعالیت می کند. ما اولین تولید کننده حرفه ای ماشین آلات تیزکاری تیغ اره HSS در تایوان هستیم. با توجه به برش جامد و لوله، ما تولید کننده ماشین آلات برش سریع مواد با کنترل CNC و ماشین آلات برش مواد اتوماتیک CNC با سرعت بالا برای فلزات غیر آهنی می باشیم که از سریع ترین ماشین آلات در جهان هستند.

ما طی دو دهه در حال رشد و توسعه هستیم تا صنایع آهن و فولاد، صنعت لوله سازی، اسباب و لوازم دارای لوله فولادی، لوازم جانبی ماشین و موتور سیکلت، دوچرخه، تجهیزات ورزشی و فلزآلات و … را تحت پوشش قرار دهیم.

رعایت اصول تکنولوژی محور و مقررات سازگار با کیفیت برتر; علاوه بر عرضه به بازار داخلی، ما همچنین محصولات خود را به بیش از ۲۰ کشور از جمله کشورهای اروپایی، امریکایی، ژاپن، کره و دیگر کشورهای پیشرو در تولید ماشین آلات صادر می کنیم. علاوه بر این، به طور مداوم در نمایشگاه های بین المللی به عنوان مثال .: EMO، IMTS، CIMT و TIMTOS و غیره شرکت می کنیم؛ و بازاریابی و تجارت ما با نام تجاری “KENTAI” است که در سطح ماشین آلات جهانی به خوشنامی شناخته شده است.